It has been a strange time.
Altan were supposed to play last Friday September 25th in Áislann Chill Chartha but because the Covid 19 numbers were going up and Dublin and Donegal having the highest incidence of cases we and the committee decided to postpone this concert until it is safer to have it.
Next weekend my daughter Nia and I along with our friend Manus Lunny are playing the Cork Folk Festival on Saturday October 3rd.
I’m really looking forward to be able to play live again.
Tà am aisteach ann.
Bhí Altan le bheith ag seinm in Áislann Chill Chartha Dé hAoine seo a chuaigh thart, ach b’éigean düinn an ceolchoirm a chuir ar ceal cionas go raibh uimhreacha an méid daoine le Covid 19 ag meadü agus go mbeadh sé dainseárach dul ar aghaidh leis.
Ach le cuidiü Dé beidh mê féin agus mo nïon Nia ag triall ar Chorcaigh lenár gcara Manus Lunny an deireadh seachtaine seo chugainn.Tà muid le bheith ag seinm ar an Satharn 3ú lá de Dheireadh Fömhair i dTeach an Opera.